29 Dec, 2011
w Aktualności
Delegacje będą napędzać branżę turystyczną w 2012
Firma "Deloitte" opublikowała raport "Podróże służbowe w 2012 - Business Travels Survey". Badania zostały przeprowadzone online na grupie 1000 podróżujących służbowo we wrześniu 2011 roku. Wyniki podzielono zarówno pod względem kategorii wiekowych respondentów, jak i obszarów zainteresowania. Część raportu wskazuje na szanse w branży hotelowej, druga poświęcona jest lotom międzynarodowym.
Główne tezy raportu nt. delegacji:
- Liczba podróży służbowych w nadchodzącym roku utrzyma się na tym samym poziomie co w roku 2011 - Osoby młode (18-44 lat) uważają, że będą podróżować częściej niż w 2011 - Kryzys ekonomiczny wymieniany jest jako potencjalna przyczyna mniejszej ilości delegacji w 2012 - 6 na 10 badanych zwraca uwagę na różnice w hotelach działających pod tą samą marką w różnych lokalizacjach
Delegacja tylko w dobrym hotelu
Hotele będą musiały zawalczyć o podróżujących służbowo biznesmenów. Ponieważ wzrosły ceny, konsumenci oczekują poprawy standardów. Podczas delegacji ważne jest dla nich zarówno wyposażenie hotelu jak i zakres proponowanych usług. Ponad 45% pytanych często pracuje w pokojach hotelowych, co za tym idzie, dla 77% respondentów nadal bardzo ważny jest bezpłatny dostęp do Internetu. Młodzi chętniej pracują w otwartych przestrzeniach, takich jak hotelowe lobby.
Kłopoty z wylotami
Menedżerowie wymieniają kłopoty związane z lotami jako najbardziej uciążliwe podczas podróży służbowych. Najważniejsze niedogodności w trakcie wyjazdów biznesowych, wskazane przez respondentów, to opóźnienia związane ze zwiększonym bezpieczeństwem na lotniskach (30%) oraz odlotem samolotów (37%).
Zachęcamy do zapoznania się z raportem: w wersji angielskiej
INFORMACJA PRASOWA
Główne tezy raportu nt. delegacji:
- Liczba podróży służbowych w nadchodzącym roku utrzyma się na tym samym poziomie co w roku 2011 - Osoby młode (18-44 lat) uważają, że będą podróżować częściej niż w 2011 - Kryzys ekonomiczny wymieniany jest jako potencjalna przyczyna mniejszej ilości delegacji w 2012 - 6 na 10 badanych zwraca uwagę na różnice w hotelach działających pod tą samą marką w różnych lokalizacjach
Delegacja tylko w dobrym hotelu
Hotele będą musiały zawalczyć o podróżujących służbowo biznesmenów. Ponieważ wzrosły ceny, konsumenci oczekują poprawy standardów. Podczas delegacji ważne jest dla nich zarówno wyposażenie hotelu jak i zakres proponowanych usług. Ponad 45% pytanych często pracuje w pokojach hotelowych, co za tym idzie, dla 77% respondentów nadal bardzo ważny jest bezpłatny dostęp do Internetu. Młodzi chętniej pracują w otwartych przestrzeniach, takich jak hotelowe lobby.
Kłopoty z wylotami
Menedżerowie wymieniają kłopoty związane z lotami jako najbardziej uciążliwe podczas podróży służbowych. Najważniejsze niedogodności w trakcie wyjazdów biznesowych, wskazane przez respondentów, to opóźnienia związane ze zwiększonym bezpieczeństwem na lotniskach (30%) oraz odlotem samolotów (37%).
Zachęcamy do zapoznania się z raportem: w wersji angielskiej
INFORMACJA PRASOWA