15 Mar, 2011
w Aktualności
Chińsko-polskie spotkania biznesowe na China Expo Poland 2011
Po raz pierwszy w Polsce odbędą się targi China Expo Poland 2011 dedykowane ściśle współpracy gospodarczej z Chinami. Honorowe patronaty nad targami objęli Krajowa Izba Gospodarcza i PAIIZ. Zorganizowane zostaną w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c. Podczas China Expo zaprezentują się firmy z wielu prowincji Chińskiej Republiki Ludowej m.in. z szeroką ofertą mebli, sprzętu AGD i RTV, sprzętu sanitarnego, artykułów biurowych, wyposażenia wnętrz, odzieży, obuwia, upominków, ozdób i tekstyliów. Targom towarzyszyć będą sympozja biznesowe przygotowane przez ekspertów poświęcone różnym aspektom współpracy z chińskimi partnerami i wymiany handlowej. Dodatkowo na zwiedzających czekać będą konkursy i liczne atrakcje, w tym pokazy tańczących smoków, Kung-Fu oraz degustacje orientalnych potraw. China Expo Poland organizowane są przez China Town Travel S.C. i MT Polska. Zwiedzanie targów będzie bezpłatne.
- W tym roku odbędzie się pierwsza edycja China Expo Poland, która jest największą imprezą targową w kraju w całości dedykowaną współpracy gospodarczej z Chinami. Te trzy dni targów będą doskonałą okazją do prezentacji chińskich firm i produktów, których atutem jest nie tylko atrakcyjna cena, ale również doskonała jakość. Targi będą również pozwalały na nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i chińskimi przedsiębiorcami, co z pewnością przyniesie korzyści dla obu stron. Chiny są największym partnerem handlowym Polski w Azji i wielu polskich przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych efektywną współpracą z chińskimi producentami i eksporterami, choć odległość i utrzymanie stałego kontaktu z tamtejszymi dostawcami wydaje się nie być proste. W ramach bogatego programu merytorycznego eksperci będą przedstawiać drogi do efektywnej współpracy z partnerami chińskimi, z której już korzysta wiele firm także w Polsce. Co istotne, świetnie w tej roli odnajdują się też małe rodzinne firmy, dlatego liczymy, że w naszym sympozjum wezmą też udział przedstawiciele małych i średnich firm, które będą mogły znaleźć u nas nowe pomysły na rozwój swojego biznesu - mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska.
- Podczas China Expo Poland zwiedzający będą mieć okazję, by poznać Chiny również od strony kulturowej dzięki licznym atrakcjom towarzyszącym targom. Nie zabraknie wystaw i pokazów, dzięki którym również podczas naszego wydarzenia będzie można poczuć, jak w Chinach tradycja zderza się z nowoczesnością. Targi już teraz zapowiadają się obiecująco, tym bardziej, że przeznaczony na nie zostanie nasz cały obiekt, czyli 10 tys. mkw. powierzchni wystawienniczej – dodaje Bartosz Sosnowski.
W targach China Expo Poland udział zapowiedziało około 250 wystawców z Chin. Imprezie towarzyszyć będzie ciekawy program merytoryczny zawierający panele i prelekcje odnoszące się m.in. do znaczenia różnic kulturowych w biznesie z chińskimi partnerami, wspierania wzajemnych inwestycji w Chinach i Polsce, finansowania handlu z Chinami. Uczestnictwo w tych wydarzeniach pozwoli poszerzyć wiedzę i uzyskać porady i wskazówki ekspertów ws. sposobu nawiązywania i prowadzenia współpracy z Chinami.
Wszystkich zwiedzających obowiązuje bezpłatna rejestracja, którą można dokonać on-line na www.chinaexpo.pl bądź podczas trwania targów. Wstęp na targi jest bezpłatny. Osoby które na stronie targów zapiszą się na newsletter China Expo Poland będą mogły brać udział w organizowanych jeszcze przed targami konkursach z nagrodami.
Centrum Targowo-Kongresowe przy ul. Marsa 56C w Warszawie w którym odbędzie się I edycja China Expo Poland 2011 oddalone jest 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Przy centrum znajduje się 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Do obiektu można również dojechać komunikacją miejską za pośrednictwem 10 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.
INFORMACJA PRASOWA
- W tym roku odbędzie się pierwsza edycja China Expo Poland, która jest największą imprezą targową w kraju w całości dedykowaną współpracy gospodarczej z Chinami. Te trzy dni targów będą doskonałą okazją do prezentacji chińskich firm i produktów, których atutem jest nie tylko atrakcyjna cena, ale również doskonała jakość. Targi będą również pozwalały na nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i chińskimi przedsiębiorcami, co z pewnością przyniesie korzyści dla obu stron. Chiny są największym partnerem handlowym Polski w Azji i wielu polskich przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych efektywną współpracą z chińskimi producentami i eksporterami, choć odległość i utrzymanie stałego kontaktu z tamtejszymi dostawcami wydaje się nie być proste. W ramach bogatego programu merytorycznego eksperci będą przedstawiać drogi do efektywnej współpracy z partnerami chińskimi, z której już korzysta wiele firm także w Polsce. Co istotne, świetnie w tej roli odnajdują się też małe rodzinne firmy, dlatego liczymy, że w naszym sympozjum wezmą też udział przedstawiciele małych i średnich firm, które będą mogły znaleźć u nas nowe pomysły na rozwój swojego biznesu - mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska.
- Podczas China Expo Poland zwiedzający będą mieć okazję, by poznać Chiny również od strony kulturowej dzięki licznym atrakcjom towarzyszącym targom. Nie zabraknie wystaw i pokazów, dzięki którym również podczas naszego wydarzenia będzie można poczuć, jak w Chinach tradycja zderza się z nowoczesnością. Targi już teraz zapowiadają się obiecująco, tym bardziej, że przeznaczony na nie zostanie nasz cały obiekt, czyli 10 tys. mkw. powierzchni wystawienniczej – dodaje Bartosz Sosnowski.
W targach China Expo Poland udział zapowiedziało około 250 wystawców z Chin. Imprezie towarzyszyć będzie ciekawy program merytoryczny zawierający panele i prelekcje odnoszące się m.in. do znaczenia różnic kulturowych w biznesie z chińskimi partnerami, wspierania wzajemnych inwestycji w Chinach i Polsce, finansowania handlu z Chinami. Uczestnictwo w tych wydarzeniach pozwoli poszerzyć wiedzę i uzyskać porady i wskazówki ekspertów ws. sposobu nawiązywania i prowadzenia współpracy z Chinami.
Wszystkich zwiedzających obowiązuje bezpłatna rejestracja, którą można dokonać on-line na www.chinaexpo.pl bądź podczas trwania targów. Wstęp na targi jest bezpłatny. Osoby które na stronie targów zapiszą się na newsletter China Expo Poland będą mogły brać udział w organizowanych jeszcze przed targami konkursach z nagrodami.
Centrum Targowo-Kongresowe przy ul. Marsa 56C w Warszawie w którym odbędzie się I edycja China Expo Poland 2011 oddalone jest 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Przy centrum znajduje się 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Do obiektu można również dojechać komunikacją miejską za pośrednictwem 10 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.
INFORMACJA PRASOWA