14 Dec, 2016
w Aktualności
Chińska platforma turystyczna Travelzen została nowym partnerem sieci Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group to lider na międzynarodowym rynku hotelowym. Posiada hotele w 51 krajach. Sieć podpisała 1 grudnia umowę partnerską z chińską platformą rezerwacji Travelzen.
Na chińskiej platformie od teraz będzie można zarezerwować pokój w hotelach Kyriad, Golden Tulip i Campanile. Louvre Hotels Group zależy na zwiększeniu obecności w Azji Południowo-Wschodniej. 15 października sieć otworzyła pierwszy hotel Campanile w Szanghaju. Plany są dużo bardziej zaawansowane i co tydzień w Chinach zostaną otwarte dwa nowe hotele przez okres trzech lat. Louvre działa aktywnie szczególnie w Indonezji i Korei Południowej, czyli najczęściej odwiedzanych przez chińskich turystów zakątków Azji.
Louvre Hotels Group wiąże duże nadzieje ze współpracy z Travelzen, ponieważ platforma ta ma bardzo szybko rozwijającą się bazę chińskich klientów, którzy mogą stanowić potencjalny rynek dla sieci hoteli. Chińska Akademia Turystyki w swoim raporcie podała, że w 2016 roku ponad 2 miliony Chińczyków kupiło podróże przez aplikację i strony internetowe podczas chińskich świąt, a 100 milionów wyjeżdżało za granicę. 9 z nich wyjeżdżało służbowo. To wszystko dzięki Travelzen, który jest największym sprzedawcą biletów lotniczych w tej części Azji.
Goście przebywający w chińskich hotelach używają specyficznych płatności za nocleg i specjalnych narzędzi rezerwacyjnych. Louvre Hotels Group szuka inspiracji i nowych pomysłów. Chce czerpać wiedzę od chińskiej platformy.
INFORMACJA PRASOWA
Na chińskiej platformie od teraz będzie można zarezerwować pokój w hotelach Kyriad, Golden Tulip i Campanile. Louvre Hotels Group zależy na zwiększeniu obecności w Azji Południowo-Wschodniej. 15 października sieć otworzyła pierwszy hotel Campanile w Szanghaju. Plany są dużo bardziej zaawansowane i co tydzień w Chinach zostaną otwarte dwa nowe hotele przez okres trzech lat. Louvre działa aktywnie szczególnie w Indonezji i Korei Południowej, czyli najczęściej odwiedzanych przez chińskich turystów zakątków Azji.
Louvre Hotels Group wiąże duże nadzieje ze współpracy z Travelzen, ponieważ platforma ta ma bardzo szybko rozwijającą się bazę chińskich klientów, którzy mogą stanowić potencjalny rynek dla sieci hoteli. Chińska Akademia Turystyki w swoim raporcie podała, że w 2016 roku ponad 2 miliony Chińczyków kupiło podróże przez aplikację i strony internetowe podczas chińskich świąt, a 100 milionów wyjeżdżało za granicę. 9 z nich wyjeżdżało służbowo. To wszystko dzięki Travelzen, który jest największym sprzedawcą biletów lotniczych w tej części Azji.
Goście przebywający w chińskich hotelach używają specyficznych płatności za nocleg i specjalnych narzędzi rezerwacyjnych. Louvre Hotels Group szuka inspiracji i nowych pomysłów. Chce czerpać wiedzę od chińskiej platformy.
INFORMACJA PRASOWA