5 Sep, 2013
w Aktualności
China Expo Poland po raz trzeci na MT Polska
Ponad 200 chińskich wystawców zaprezentuje się na III Targach China Expo Poland w Warszawie. Największe wydarzenie roku dedykowane współpracy gospodarczej z Państwem Środka odbędzie się w dniach 12-14 września w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie
Co roku na China Expo Poland przyjeżdża do Polski wielu chińskich przedsiębiorców by poszukiwać partnerów handlowych. Impreza organizowana przez Międzynarodowe Targi Polska już od pierwszej edycji gromadzi największe osobistości ze świata polityki i biznesu z kraju i zagranicy.
Podczas III edycji spotkania będzie miało miejsce wydarzenie szczególne. Przedstawiciele Chińskiej Rady Promocji Handlu Zagranicznego – oddział w Taizhou (CCPIT Taizhou) – największej chińskiej instytucji promującej międzynarodową wymianę handlowa i Międzynarodowych Targów Polska podpiszą porozumienie na mocy którego inwestorzy z obu krajów będą mogli na korzystnych warunkach rozwijać się na zagranicznych rynkach. Umowa ma na celu zacieśnić współprace między dwoma partnerami i będzie obowiązywać dwa lata z możliwością przedłużenia.
-Chcemy wzmocnić wymianę handlową i relacje ekonomiczne między Polską a Chinami. Bardzo liczymy, że China Expo Poland pozwoli Polakom dowiedzieć się więcej na temat Chin i naszych produktów, a jednocześnie chińscy przedsiębiorcy lepiej poznają polski rynek. Dzięki temu wartość wymiany handlowej i wzajemnych inwestycji w naszych krajach powinna się zwiększać z roku na rok. Chcielibyśmy także, by więcej Polaków odwiedzało Chiny – mówi Mao Wanqing, prezes Rady Promocji Handlu Międzynarodowego miasta Taizhou.
Obecne druga największa gospodarka na świcie, cały czas zwiększa swoją pozycję na rynku. Według szacunków Narodowego Biura Statystycznego w Chinach PKB w tym kraju wzrosło o 7,7% i osiągnęło wartość 8,5 biliona dolarów. Dla Polski taki partner jest niezwykle cenny. Jak widać Chińczycy również czerpią niemałe korzyści ze współpracy, stale bowiem rośnie wymiana gospodarcza między krajami i import.
-Porozumienie z CCPIT jest kolejnym krokiem mającym wspierać budowanie relacji biznesowych pomiędzy firmami z obu krajów. Liczymy, że ta współpraca przyczyni się też do promowania polskich produktów na zagranicznych rynkach i zwiększania naszego eksportu do Chin – przyznaje Bartosz Sosnowski, prezes firmy Międzynarodowe Targi Polska, która wspólnie z China Town Travel organizuje polsko-chińskie targi biznesowe China Expo Poland.
Wśród wystawców na tegorocznych targach dominować będą przedstawiciele branży motoryzacyjnej i wyposażenia wnętrz. Przed trzy dni będą promować ekspozycje, wymieniać doświadczenia i nawiązywać nowe kontakty branżowe. Organizatorzy planują również cykl spotkań w salach konferencyjnych dot. etykiety prowadzenia rozmów z dalekowschodnimi partnerami, oraz szkolenia z zakresu poznawania chińskiej kultury i tradycji.
Patronaty honorowe nad tegoroczną edycją objęli: Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Związek Banków Polskich, Stowarzyszenie Eksporterów Polskich oraz Polski Związek Motorowy. Partnerem strategicznym wydarzenia są linie lotnicze Finnair, merytorycznym - Polska Izba Motoryzacji, a sponsorem – firma Klucz Mobile.
Więcej na stronie www.chinaexpo.pl.
***
Międzynarodowe Targi Polska to operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska - zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe. Międzynarodowe Targi Polska jest też organizatorem wielu dużych i ważnych biznesowo imprez targowych, w tym China Expo Poland poświęconych współpracy handlowej z Chinami, Targów Event, Agroturystyka, Regionalia i Dziedzictwo.
China Town Travel - biuro podróży powstałe w 2007 r. Zorganizowało już wiele wyjazdów turystycznych, biznesowych oraz incentive do Chin dla firm oraz osób indywidualnych. W zakresie turystyki przyjazdowej zajmuje się kompleksową obsługą grup i osób indywidualnych przybywających z Chin do Polski w celach turystycznych i biznesowych. Jako współorganizator targów China Expo Poland zajmuje się wyszukiwaniem wystawców na terenie Chin, ich rejestracją, a także przygotowuje program pobytu wystawców przyjeżdżających do Warszawy, zapewniając im kompleksową obsługę.
INFORMACJA PRASOWA
Co roku na China Expo Poland przyjeżdża do Polski wielu chińskich przedsiębiorców by poszukiwać partnerów handlowych. Impreza organizowana przez Międzynarodowe Targi Polska już od pierwszej edycji gromadzi największe osobistości ze świata polityki i biznesu z kraju i zagranicy.
Podczas III edycji spotkania będzie miało miejsce wydarzenie szczególne. Przedstawiciele Chińskiej Rady Promocji Handlu Zagranicznego – oddział w Taizhou (CCPIT Taizhou) – największej chińskiej instytucji promującej międzynarodową wymianę handlowa i Międzynarodowych Targów Polska podpiszą porozumienie na mocy którego inwestorzy z obu krajów będą mogli na korzystnych warunkach rozwijać się na zagranicznych rynkach. Umowa ma na celu zacieśnić współprace między dwoma partnerami i będzie obowiązywać dwa lata z możliwością przedłużenia.
-Chcemy wzmocnić wymianę handlową i relacje ekonomiczne między Polską a Chinami. Bardzo liczymy, że China Expo Poland pozwoli Polakom dowiedzieć się więcej na temat Chin i naszych produktów, a jednocześnie chińscy przedsiębiorcy lepiej poznają polski rynek. Dzięki temu wartość wymiany handlowej i wzajemnych inwestycji w naszych krajach powinna się zwiększać z roku na rok. Chcielibyśmy także, by więcej Polaków odwiedzało Chiny – mówi Mao Wanqing, prezes Rady Promocji Handlu Międzynarodowego miasta Taizhou.
Obecne druga największa gospodarka na świcie, cały czas zwiększa swoją pozycję na rynku. Według szacunków Narodowego Biura Statystycznego w Chinach PKB w tym kraju wzrosło o 7,7% i osiągnęło wartość 8,5 biliona dolarów. Dla Polski taki partner jest niezwykle cenny. Jak widać Chińczycy również czerpią niemałe korzyści ze współpracy, stale bowiem rośnie wymiana gospodarcza między krajami i import.
-Porozumienie z CCPIT jest kolejnym krokiem mającym wspierać budowanie relacji biznesowych pomiędzy firmami z obu krajów. Liczymy, że ta współpraca przyczyni się też do promowania polskich produktów na zagranicznych rynkach i zwiększania naszego eksportu do Chin – przyznaje Bartosz Sosnowski, prezes firmy Międzynarodowe Targi Polska, która wspólnie z China Town Travel organizuje polsko-chińskie targi biznesowe China Expo Poland.
Wśród wystawców na tegorocznych targach dominować będą przedstawiciele branży motoryzacyjnej i wyposażenia wnętrz. Przed trzy dni będą promować ekspozycje, wymieniać doświadczenia i nawiązywać nowe kontakty branżowe. Organizatorzy planują również cykl spotkań w salach konferencyjnych dot. etykiety prowadzenia rozmów z dalekowschodnimi partnerami, oraz szkolenia z zakresu poznawania chińskiej kultury i tradycji.
Patronaty honorowe nad tegoroczną edycją objęli: Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Związek Banków Polskich, Stowarzyszenie Eksporterów Polskich oraz Polski Związek Motorowy. Partnerem strategicznym wydarzenia są linie lotnicze Finnair, merytorycznym - Polska Izba Motoryzacji, a sponsorem – firma Klucz Mobile.
Więcej na stronie www.chinaexpo.pl.
***
Międzynarodowe Targi Polska to operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska - zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe. Międzynarodowe Targi Polska jest też organizatorem wielu dużych i ważnych biznesowo imprez targowych, w tym China Expo Poland poświęconych współpracy handlowej z Chinami, Targów Event, Agroturystyka, Regionalia i Dziedzictwo.
China Town Travel - biuro podróży powstałe w 2007 r. Zorganizowało już wiele wyjazdów turystycznych, biznesowych oraz incentive do Chin dla firm oraz osób indywidualnych. W zakresie turystyki przyjazdowej zajmuje się kompleksową obsługą grup i osób indywidualnych przybywających z Chin do Polski w celach turystycznych i biznesowych. Jako współorganizator targów China Expo Poland zajmuje się wyszukiwaniem wystawców na terenie Chin, ich rejestracją, a także przygotowuje program pobytu wystawców przyjeżdżających do Warszawy, zapewniając im kompleksową obsługę.
INFORMACJA PRASOWA