Chcesz dołączyć do Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether? Trwa rekrutacja na Sekretarza!
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether rekrutuje do swojego zespołu! Jeśli podglądasz ich działania i marzy Ci się, żeby być częścią kreatywnego temu, który o eventach wie wszystko i swoją wiedzę przekazuje innym, by branża spotkań z dnia na dzień rozwijała się coraz szybciej, to teraz jest dobra szansa, by to marzenie spełnić! Możesz zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko SEKRETARZA. Zobacz poniższą ofertę pracy.
OFERUJEMY:
- Współpracę z najlepszymi polskimi stowarzyszeniami i izbami branżowymi, ministerstwami, mediami, partnerami branżowymi
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego, ciekawe projekty oraz dużą dawkę wiedzy i networkingu
- Możliwość współpracy z liderami w naszej branży
- Elastyczne godziny pracy
- Odpowiednie wynagrodzenie (podstawa plus prowizja)
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o zlecenie
PASUJESZ DO NAS, JEŚLI POSIADASZ:
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku koordynator/project manager/account manager lub podobnym
- Znajomość zagadnień dot. branży MICE, turystyki biznesowej, wydarzeń
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i dużą samodyscyplinę
- Umiejętność skutecznego realizowania powierzonych zadań i pracy nad kilkoma projektami jednocześnie, w dynamicznym środowisku
- Umiejętność wyciągania wniosków, szukania nowych rozwiązań i zdolności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i rozwinięte kompetencje interpersonalne
- Umiejętność redagowania tekstów i tzw. "lekkie pióro"
- Dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, programy graficzne)
- Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem fan page'a będzie dodatkowym atutem
- Znajomość języków obcych, kontakty międzynarodowe będą dodatkowym atutem
- Prawo jazdy kat. B
WYZWANIA, KTÓRE CZEKAJĄ NA CIEBIE:
- Koordynacja komunikacji i pracy wszystkich organizacji zrzeszonych w Radzie
- Koordynacja pracy grup roboczych w ramach Rady
- Przygotowywanie i realizacja spotkań/wydarzeń on-line i stacjonarnych
- Przygotowywanie scenariuszy działań, podsumowań i raportów
- Przygotowywanie ofert, pism i informacji prasowych
- Koordynacja media relations i social media Rady
- Opracowywanie kosztorysów i planów budżetowych, ich monitoring i raportowanie
- Współpraca z Partnerami i Patronami Medialnymi w ramach różnych projektów Rady
- Pozyskiwanie nowych Partnerów/Sponsorów