Chcesz dołączyć do Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether? Trwa rekrutacja na Sekretarza!

Chcesz dołączyć do Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether? Trwa rekrutacja na Sekretarza!

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether rekrutuje do swojego zespołu! Jeśli podglądasz ich działania i marzy Ci się, żeby być częścią kreatywnego temu, który o eventach wie wszystko i swoją wiedzę przekazuje innym, by branża spotkań z dnia na dzień rozwijała się coraz szybciej, to teraz jest dobra szansa, by to marzenie spełnić! Możesz zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko SEKRETARZA. Zobacz poniższą ofertę pracy.

OFERUJEMY:

  • Współpracę z najlepszymi polskimi stowarzyszeniami i izbami branżowymi, ministerstwami, mediami, partnerami branżowymi
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego, ciekawe projekty oraz dużą dawkę wiedzy i networkingu
  • Możliwość współpracy z liderami w naszej branży
  • Elastyczne godziny pracy
  • Odpowiednie wynagrodzenie (podstawa plus prowizja)
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o zlecenie


PASUJESZ DO NAS, JEŚLI POSIADASZ:

  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku koordynator/project manager/account manager lub podobnym
  • Znajomość zagadnień dot. branży MICE, turystyki biznesowej, wydarzeń 
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i dużą samodyscyplinę
  • Umiejętność skutecznego realizowania powierzonych zadań i pracy nad kilkoma projektami jednocześnie, w dynamicznym środowisku
  • Umiejętność wyciągania wniosków, szukania nowych rozwiązań i zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i rozwinięte kompetencje interpersonalne
  • Umiejętność redagowania tekstów i tzw. "lekkie pióro"
  • Dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, programy graficzne)
  • Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem fan page'a będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języków obcych, kontakty międzynarodowe będą dodatkowym atutem
  • Prawo jazdy kat. B


WYZWANIA, KTÓRE CZEKAJĄ NA CIEBIE:

  • Koordynacja komunikacji i pracy wszystkich organizacji zrzeszonych w Radzie
  • Koordynacja pracy grup roboczych w ramach Rady
  • Przygotowywanie i realizacja spotkań/wydarzeń on-line i stacjonarnych
  • Przygotowywanie scenariuszy działań, podsumowań i raportów
  • Przygotowywanie ofert, pism i informacji prasowych
  • Koordynacja media relations i social media Rady
  • Opracowywanie kosztorysów i planów budżetowych, ich monitoring i raportowanie 
  • Współpraca z Partnerami i Patronami Medialnymi w ramach różnych projektów Rady
  • Pozyskiwanie nowych Partnerów/Sponsorów