18 Oct, 2012
w Aktualności
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza obchodzi 3. urodziny
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, jeden z najnowocześniejszych obiektów konferencyjnych w Warszawie, usytuowany w prestiżowej dzielnicy biznesowej na Mokotowie, obchodzi swoje trzecie urodziny. Centrum z roku na rok staje się coraz bardziej popularne wśród organizatorów różnego rodzaju spotkań. W ciągu trzech lat jego działalności zorganizowano w nim ponad 1 000 konferencji, szkoleń, warsztatów oraz innych wydarzeń, w których łącznie wzięło udział 37 000 osób. Zalety tego niezwykle funkcjonalnego obiektu doceniają także producenci filmów reklamowych. Centrum Konferencyjne Adgar Plaza można podziwiać w najnowszej kampanii Virgin Mobile,
a wcześniej w spotach promujących m. in. sieć Plus GSM, Eurobank, Citi Handlowy
i Proama.
„Te 3 lata działalności naszego centrum konferencyjnego minęły bardzo szybko, może dlatego, że były niezwykle intensywne. Od początku aktywności rozbudowaliśmy obiekt o 4 nowe sale, a nasz zespół powiększył się dwukrotnie. Wynika to z tego, że z każdym rokiem zyskujemy coraz więcej klientów, którzy cenią Centrum Konferencyjne Adgar Plaza za wysoką jakość oraz profesjonalną obsługę i chętnie decydują się na organizację kolejnych wydarzeń właśnie u nas. Mam ogromną nadzieję, że kolejne lata przyniosą nam nowe wyzwania, dzięki którym będziemy mogli nadal się rozwijać i wychodzić naprzeciw wymaganiom naszych obecnych i przyszłych klientów. Cieszymy się, że przyjęta na początku działalności strategia stawiająca na najwyższą jakość obsługi oraz elastyczność w relacjach z klientami sprawdza się i jest doceniana w naszej codzienniej współpracy” – powiedziała Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 750 m2 i obejmuje 7 sal konferencyjnych. Centrum wyróżnia nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu obiekt jest często wybierany przez organizatorów prestiżowych wydarzeń. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.
Lista dotychczasowych klientów centrum obejmuje między innymi tak renomowane firmy, jak np.: Alcatel-Lucent, BRE Bank, Colgate-Palmolive, DuPont, Huawei, Jeronimo Martins, Kraft Foods, Link4 TU S.A., McDonald's, Nestlé, Nokia, Siemens, Play, Renault, Samsung, Unilever.
Agnieszka Kępińska-Sadowska z Kraft Foods Polska S.A., firmy na stałe współpracującej z Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza powiedziała: „Współpracujemy z Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza już od dłuższego czasu i chętnie tu wracamy. Za każdym razem jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu obsługi oraz finalnego efektu. Pracownicy centrum służą pomocą we wszelkich kwestiach organizacyjnych i technicznych, błyskawicznie reagują nawet na najbardziej niespotykane prośby, dzięki czemu możemy być spokojni o profesjonalny przebieg spotkań, za które odpowiadamy przed przełożonymi”.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza jest częścią kompleksu biurowego Adgar usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie w Warszawie. Kompleks składa się z budynku Adgar Business Centre o powierzchni 11 600 m2 oraz dwóch nowych 10-piętrowych budynków klasy A: Adgar Plaza A i B o łącznej powierzchni 27 000 m2. Wszystkie trzy budynki tworzą razem nowoczesny, dobrze wyposażony kompleks biurowy o całkowitej powierzchni najmu 39 000 m2 zapewniający warunki sprzyjające efektywnej pracy.
Adgar Postępu Sp. z o.o., inwestor i deweloper obiektu, jest spółką córką Adgar Investments & Development Ltd., znanej i renomowanej międzynarodowej firmy działającej na rynkach nieruchomości, między innymi w Izraelu, Kanadzie, Belgii oraz Polsce.
Oferta Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza znajduje się na stronie www.adgarplaza.pl
„Te 3 lata działalności naszego centrum konferencyjnego minęły bardzo szybko, może dlatego, że były niezwykle intensywne. Od początku aktywności rozbudowaliśmy obiekt o 4 nowe sale, a nasz zespół powiększył się dwukrotnie. Wynika to z tego, że z każdym rokiem zyskujemy coraz więcej klientów, którzy cenią Centrum Konferencyjne Adgar Plaza za wysoką jakość oraz profesjonalną obsługę i chętnie decydują się na organizację kolejnych wydarzeń właśnie u nas. Mam ogromną nadzieję, że kolejne lata przyniosą nam nowe wyzwania, dzięki którym będziemy mogli nadal się rozwijać i wychodzić naprzeciw wymaganiom naszych obecnych i przyszłych klientów. Cieszymy się, że przyjęta na początku działalności strategia stawiająca na najwyższą jakość obsługi oraz elastyczność w relacjach z klientami sprawdza się i jest doceniana w naszej codzienniej współpracy” – powiedziała Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 750 m2 i obejmuje 7 sal konferencyjnych. Centrum wyróżnia nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu obiekt jest często wybierany przez organizatorów prestiżowych wydarzeń. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.
Lista dotychczasowych klientów centrum obejmuje między innymi tak renomowane firmy, jak np.: Alcatel-Lucent, BRE Bank, Colgate-Palmolive, DuPont, Huawei, Jeronimo Martins, Kraft Foods, Link4 TU S.A., McDonald's, Nestlé, Nokia, Siemens, Play, Renault, Samsung, Unilever.
Agnieszka Kępińska-Sadowska z Kraft Foods Polska S.A., firmy na stałe współpracującej z Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza powiedziała: „Współpracujemy z Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza już od dłuższego czasu i chętnie tu wracamy. Za każdym razem jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu obsługi oraz finalnego efektu. Pracownicy centrum służą pomocą we wszelkich kwestiach organizacyjnych i technicznych, błyskawicznie reagują nawet na najbardziej niespotykane prośby, dzięki czemu możemy być spokojni o profesjonalny przebieg spotkań, za które odpowiadamy przed przełożonymi”.
Centrum Konferencyjne Adgar Plaza jest częścią kompleksu biurowego Adgar usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie w Warszawie. Kompleks składa się z budynku Adgar Business Centre o powierzchni 11 600 m2 oraz dwóch nowych 10-piętrowych budynków klasy A: Adgar Plaza A i B o łącznej powierzchni 27 000 m2. Wszystkie trzy budynki tworzą razem nowoczesny, dobrze wyposażony kompleks biurowy o całkowitej powierzchni najmu 39 000 m2 zapewniający warunki sprzyjające efektywnej pracy.
Adgar Postępu Sp. z o.o., inwestor i deweloper obiektu, jest spółką córką Adgar Investments & Development Ltd., znanej i renomowanej międzynarodowej firmy działającej na rynkach nieruchomości, między innymi w Izraelu, Kanadzie, Belgii oraz Polsce.
Oferta Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza znajduje się na stronie www.adgarplaza.pl