26 Oct, 2016
w Aktualności
Best Western z nową, responsywną wersją globalnej strony internetowej
Sieć Best Western® Hotels & Resorts ogłosiła uruchomienie nowej platformy BestWestern.com. Firma skupiła się na optymalizacji i usprawnieniu interakcji z klientami na poziomie wszystkich kanałów cyfrowych. Nowa wersja strony zawiera bardzo wizualne, interaktywne elementy i dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik - smartfona, tabletu, laptopa czy komputera stacjonarnego. W efekcie jest intuicyjna, bogata w obrazy i angażująca użytkownika.
Przez pięć kolejnych lat, platforma BestWestern.com zdobywała tytuł najlepszej strony wg. Dynatrace. Zdawaliśmy sobie jednak sprawę, że nie możemy spocząć na laurach i musimy nadal pracować nad naszą obecnością w świecie cyfrowym, tak abyśmy niezmiennie znajdowali wspólny język z dzisiejszymi podróżnikami – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. Nasz zespół podjął decyzję, aby zacząć od zera poprzez budowę platformy, która jest w pełni zgodna z oczekiwaniami klientów. Wierzymy, że nowa strona zdobędzie tyle samo, jeśli nie więcej, wyróżnień, co ostatnia, i będzie dalej pozycjonować Best Western jako sieć innowacyjną, podczas gdy obchodzimy 70-lecie naszej działalności – dodał Kong.
Nowa strona BestWestern.com w znacznym stopniu ogranicza ilość kroków i kliknięć niezbędnych do realizacji rezerwacji i wprowadza inteligentne filtry, które pomogą podróżującym znaleźć idealny hotel. Integracja ze światowej klasy technologią, jak chociażby Google Places API w zakresie map i atrakcji w okolicy, stanowi wartość dodaną do tego, co oferuje sama strona. Dodatkowo, modyfikacja planu podróży czy anulacja rezerwacji online są teraz prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
W ciągu ostatnich trzynastu miesięcy, Best Western starannie pracowało nad odświeżeniem technologii służącej klientom – powiedział Greg Adams, dyrektor działu digital Best Western Hotels and Resorts. Jesteśmy pewni, że nowa strona umożliwi zaangażowanie naszych gości w sposób bardziej atrakcyjny i intuicyjny, zapewniając doskonałą jakość obsługi klienta oraz wzrost dochodów dla naszych obiektów – dodał Adams.
Uruchomienie nowej strony internetowej Best Western jest elementem szeroko zakrojonych inwestycji w technologię, który stanowić będzie solidną podstawę do kolejnych udogodnień. Dodatkowe zmiany wprowadzone ostatnio obejmują ponad 2000 nowych indywidualnych stron obiektów – jedna dla każdego z hoteli w Ameryce Północnej. Wprowadzono także nową stronę mobilną i aplikacje, które trzykrotnie zwiększą przychód z urządzeń przenośnych. Każdy z tych kanałów ma na celu dostarczenie rozwiązań nakierunkowanych na klienta, m. in. interaktywnej mapy, która wskazuje pobliskie atrakcje i ciekawe miejsca.
Polski oddział sieci Best Western przewiduje wdrożenie nowej strony w przyszłym roku.
Aby zobaczyć nową platformę należy odwiedzić BestWestern.com.
INFORMACJA PRASOWA
Przez pięć kolejnych lat, platforma BestWestern.com zdobywała tytuł najlepszej strony wg. Dynatrace. Zdawaliśmy sobie jednak sprawę, że nie możemy spocząć na laurach i musimy nadal pracować nad naszą obecnością w świecie cyfrowym, tak abyśmy niezmiennie znajdowali wspólny język z dzisiejszymi podróżnikami – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. Nasz zespół podjął decyzję, aby zacząć od zera poprzez budowę platformy, która jest w pełni zgodna z oczekiwaniami klientów. Wierzymy, że nowa strona zdobędzie tyle samo, jeśli nie więcej, wyróżnień, co ostatnia, i będzie dalej pozycjonować Best Western jako sieć innowacyjną, podczas gdy obchodzimy 70-lecie naszej działalności – dodał Kong.
Nowa strona BestWestern.com w znacznym stopniu ogranicza ilość kroków i kliknięć niezbędnych do realizacji rezerwacji i wprowadza inteligentne filtry, które pomogą podróżującym znaleźć idealny hotel. Integracja ze światowej klasy technologią, jak chociażby Google Places API w zakresie map i atrakcji w okolicy, stanowi wartość dodaną do tego, co oferuje sama strona. Dodatkowo, modyfikacja planu podróży czy anulacja rezerwacji online są teraz prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
W ciągu ostatnich trzynastu miesięcy, Best Western starannie pracowało nad odświeżeniem technologii służącej klientom – powiedział Greg Adams, dyrektor działu digital Best Western Hotels and Resorts. Jesteśmy pewni, że nowa strona umożliwi zaangażowanie naszych gości w sposób bardziej atrakcyjny i intuicyjny, zapewniając doskonałą jakość obsługi klienta oraz wzrost dochodów dla naszych obiektów – dodał Adams.
Uruchomienie nowej strony internetowej Best Western jest elementem szeroko zakrojonych inwestycji w technologię, który stanowić będzie solidną podstawę do kolejnych udogodnień. Dodatkowe zmiany wprowadzone ostatnio obejmują ponad 2000 nowych indywidualnych stron obiektów – jedna dla każdego z hoteli w Ameryce Północnej. Wprowadzono także nową stronę mobilną i aplikacje, które trzykrotnie zwiększą przychód z urządzeń przenośnych. Każdy z tych kanałów ma na celu dostarczenie rozwiązań nakierunkowanych na klienta, m. in. interaktywnej mapy, która wskazuje pobliskie atrakcje i ciekawe miejsca.
Polski oddział sieci Best Western przewiduje wdrożenie nowej strony w przyszłym roku.
Aby zobaczyć nową platformę należy odwiedzić BestWestern.com.
INFORMACJA PRASOWA