10 Feb, 2016
w Aktualności
Awanse w Grupie Hotelowej Orbis
Alicja Panasiuk i Monika Kubat z Zespołu Sprzedaży Orbis S.A. objęły stanowiska dyrektorskie.
Kariera zawodowa Alicji Panasiuk już od samego początku związana była z hotelarstwem. Jako absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, rozpoczęła pracę w hotelu Mercure Fryderyk Chopin pod koniec lat 90. W 2001 r. dołączyła do zespołu Sprzedaży Globalnej Orbis S.A. jako Kierownik ds. Kluczowych Klientów. Przez lata poszerzała swoją wiedzę i wzbogacała doświadczenie w obszarze turystyki, co pozwoliło jej z sukcesem wdrażać strategię w tym segmencie na kolejnym stanowisku – Starszego Kierownika Sprzedaży w hotelu Novotel Centrum Warszawa. W roku 2011 wspięła się na następny szczebel kariery zawodowej – objęła stanowisko Kierownika Zespołu ds. Turystyki i MICE w Sprzedaży Globalnej Orbis S.A. Od lutego 2016 roku awansowała na Dyrektor ds. Kluczowych Klientów i odpowiada za segment korporacyjny, MICE a także turystyki. Zarządza 11-osobowym zespołem.
Monika Kubat, absolwentka Technikum hotelarskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z hotelarstwem związana jest od zawsze. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w krakowskim Grand Hotelu, pracując w dziale rezerwacji, później w 2003 roku związała się z siecią Accor. Przez sześć lat pracowała w hotelu Novotel Kraków Centrum, awansując od stanowiska recepcjonistki do Działu Sprzedaży, gdzie objęła stanowisko Kierownika ds. sprzedaży i była odpowiedzialna za sprzedaż w segmencie korporacyjnym. Rok 2008 okazał się dla Monika Kubat okresem dużych zmian, przeprowadziła się do Sopotu, gdzie objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży w hotelu Sofitel Grand Sopot odpowiadając za sprzedaż hotelu we wszystkich segmentach. Cztery lata później rozpoczęła pracę w Biurze Zarządu Orbis S.A. w Dziale Sprzedaży jako Business Segment Manager, odpowiadając za segment korporacyjny oraz MICE B2B na Polskę i Kraje Bałtyckie. . Przez trzy lata zarządzała zespołem Kierowników ds. Kluczowych Klientów. W lutym 2016 roku objęła stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Regionalnej na Polskę. Zakres jej obowiązków obejmuje zarządzanie 10-osobowym zespołem zlokalizowanym w różnych miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu.
INFORMACJA PRASOWA
Kariera zawodowa Alicji Panasiuk już od samego początku związana była z hotelarstwem. Jako absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, rozpoczęła pracę w hotelu Mercure Fryderyk Chopin pod koniec lat 90. W 2001 r. dołączyła do zespołu Sprzedaży Globalnej Orbis S.A. jako Kierownik ds. Kluczowych Klientów. Przez lata poszerzała swoją wiedzę i wzbogacała doświadczenie w obszarze turystyki, co pozwoliło jej z sukcesem wdrażać strategię w tym segmencie na kolejnym stanowisku – Starszego Kierownika Sprzedaży w hotelu Novotel Centrum Warszawa. W roku 2011 wspięła się na następny szczebel kariery zawodowej – objęła stanowisko Kierownika Zespołu ds. Turystyki i MICE w Sprzedaży Globalnej Orbis S.A. Od lutego 2016 roku awansowała na Dyrektor ds. Kluczowych Klientów i odpowiada za segment korporacyjny, MICE a także turystyki. Zarządza 11-osobowym zespołem.
Monika Kubat, absolwentka Technikum hotelarskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie z hotelarstwem związana jest od zawsze. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w krakowskim Grand Hotelu, pracując w dziale rezerwacji, później w 2003 roku związała się z siecią Accor. Przez sześć lat pracowała w hotelu Novotel Kraków Centrum, awansując od stanowiska recepcjonistki do Działu Sprzedaży, gdzie objęła stanowisko Kierownika ds. sprzedaży i była odpowiedzialna za sprzedaż w segmencie korporacyjnym. Rok 2008 okazał się dla Monika Kubat okresem dużych zmian, przeprowadziła się do Sopotu, gdzie objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży w hotelu Sofitel Grand Sopot odpowiadając za sprzedaż hotelu we wszystkich segmentach. Cztery lata później rozpoczęła pracę w Biurze Zarządu Orbis S.A. w Dziale Sprzedaży jako Business Segment Manager, odpowiadając za segment korporacyjny oraz MICE B2B na Polskę i Kraje Bałtyckie. . Przez trzy lata zarządzała zespołem Kierowników ds. Kluczowych Klientów. W lutym 2016 roku objęła stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Regionalnej na Polskę. Zakres jej obowiązków obejmuje zarządzanie 10-osobowym zespołem zlokalizowanym w różnych miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu.
INFORMACJA PRASOWA