20 Feb, 2017
w Aktualności
Agata Kozanecka E-Commerce Managerem Vienna House
Nowa osoba dołączyła do Vienna House w lutym. Agata Kozanecka objęła nowo utworzone stanowisko E-Commerce Managera, co ma na celu rozwinąć obecność austriackiej grupy hoteli w Internecie.
Nowa osoba ma od teraz odpowiadać za stopniowe wdrażanie strategii e-commerce sieci hoteli w Polsce. Do Agaty Kozaneckiej będą teraz należeć takie obowiązki, jak m.in. prowadzenie kampanii marketingowej, analiza obecności hoteli w Internecie, optymalizacja serwisu www pod kątem sprzedaż. Jako główny cel przyjęto rozwój sprzedaży usług hotelowych Vienna House za pośrednictwem kanałów online.
„Stworzenie nowego stanowiska w Vienna House w Polsce jest potwierdzeniem, że nasza sieć rozwija się i chce budować wizerunek marki oraz swoich hoteli w Internecie. Agata jest ekspertem w dziedzinie e-commerce, o czym świadczy jej bogate portfolio oraz międzynarodowe doświadczenie. Wierzę, że dzięki swojemu świeżemu spojrzeniu, spoza branży hotelarskiej, pomoże nam wdrażać nowatorskie i skuteczne pomysły” - podsumowuje Katarzyna Niezgoda, Director of Business Development, Vienna House.
Agata Kozanecka nie od dziś związna jest z marketingiem. Skończyła studia marketingu i sprzedaży w ESADE Business School w Barcelonie. Pracę w zawodzie rozpoczęła w 2009 roku w agencji 77Agency w Londynie, gdzie prowadziła projekty w zakresie SEM dla m.in. takich marek jak American Express czy EA Games. Ostatnie 3 lata spędziła w agencji interaktywnej Infinity Group, gdzie obejmowała stanowisko e-Commerce Strategist i współpracowała w obszarze e-commerce z takimi markami, jak Netia, BNP Paribas, Generali czy Legg Mason.
INFORMACJA PRASOWA
Nowa osoba ma od teraz odpowiadać za stopniowe wdrażanie strategii e-commerce sieci hoteli w Polsce. Do Agaty Kozaneckiej będą teraz należeć takie obowiązki, jak m.in. prowadzenie kampanii marketingowej, analiza obecności hoteli w Internecie, optymalizacja serwisu www pod kątem sprzedaż. Jako główny cel przyjęto rozwój sprzedaży usług hotelowych Vienna House za pośrednictwem kanałów online.
„Stworzenie nowego stanowiska w Vienna House w Polsce jest potwierdzeniem, że nasza sieć rozwija się i chce budować wizerunek marki oraz swoich hoteli w Internecie. Agata jest ekspertem w dziedzinie e-commerce, o czym świadczy jej bogate portfolio oraz międzynarodowe doświadczenie. Wierzę, że dzięki swojemu świeżemu spojrzeniu, spoza branży hotelarskiej, pomoże nam wdrażać nowatorskie i skuteczne pomysły” - podsumowuje Katarzyna Niezgoda, Director of Business Development, Vienna House.
Agata Kozanecka nie od dziś związna jest z marketingiem. Skończyła studia marketingu i sprzedaży w ESADE Business School w Barcelonie. Pracę w zawodzie rozpoczęła w 2009 roku w agencji 77Agency w Londynie, gdzie prowadziła projekty w zakresie SEM dla m.in. takich marek jak American Express czy EA Games. Ostatnie 3 lata spędziła w agencji interaktywnej Infinity Group, gdzie obejmowała stanowisko e-Commerce Strategist i współpracowała w obszarze e-commerce z takimi markami, jak Netia, BNP Paribas, Generali czy Legg Mason.
INFORMACJA PRASOWA