3 edycja Meetings Week Poland już w marcu
Meetings Week Poland dla przedstawicieli firm z sektora meeting industry to wydarzenie, którego z pewnością nie trzeba przedstawiać. Cykliczna impreza, która w ubiegłym roku zebrała ponad tysiąc uczestników już w marcu odbędzie się po raz trzeci.
Trzecia edycja Meetings Week Poland zbliża się wielkimi krokami. Już 16 marca przedstawiciele branży, a także eksperci i zaproszeni goście spotkają się by wspólnie omówić najważniejsze dla całego rynku kwestie. Czym jednak jest Meetings Week Poland?
MWP to przede wszystkim pełen inspiracji i wyzwań tydzień szkoleń oraz konferencji poświęconych najważniejszym zagadnieniom branży spotkań takim jak prezentacja skali eventów w Polsce czy ich znaczenie dla rodzimej gospodarki. Impreza to także idealna okazja do poznania opinii ekspertów oraz udziału w panelach dyskusyjnych i warsztatach. W przedsięwzięciu biorą udział bowiem znani profesjonaliści odpowiadający za realizację konferencji i kongresów z korporacji, stowarzyszeń, instytucji publicznych, przedstawiciele agencji eventowych, incentive travel, marketingowych, przedstawiciele hoteli i centrów konferencyjnych oraz dziennikarze, samorządowcy i politycy.
– Wydarzenie staje się dla mnie symbolem wzrastającej dojrzałości naszej branży. Pomaga dywersyfikować ofertę poszczególnych stowarzyszeń i pokazuje, że każde z nich może znaleźć swoje miejsce i wiernych fanów. Meetings Week Poland jest stymulatorem merytorycznego rozwoju branży – poszczególni organizatorzy prześcigają się w ofercie najbardziej atrakcyjnej tematyki szkoleń, ambitnie walcząc o największą frekwencję. Ubiegłoroczne wydarzenie zgromadziło ponad tysiąc uczestników. Chyba nie ma już osoby w branży, która nie wie, czym jest Meetings Week – powiedział Wojciech Liszka, prezes MPI Poland, inicjatora idei branżowego tygodnia spotkań.
W ubiegłym roku w Meetings Week Poland udział wzięło ponad tysiąc uczestników i jak zaznaczył Wojciech Liszka - Chyba nie ma już osoby w branży, która nie wie, czym jest Meetings Week. W tym roku z pewnością nie będzie inaczej. Na zgromadzonych czeka bowiem wiele bardzo angażujących i istotnych tematów.
Wśród poruszanych zagadnień znajdą się m.in. kwestie związane z promocją Polski jako destynacji konferencyjnej, pozyskiwaniem międzynarodowych wydarzeń, wprowadzeniem opłaty turystycznej, motywacją, bezpieczeństwem branży, a także pozyskiwaniem konferencji oraz budowaniem konkurencyjności na tym polu.
Całą imprezę zwieńczy jubileuszowa, X Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw, a także gala finałowa konkursu MP Power Awards, która odbędzie się 20 marca.
MWP dobędzie się dzięki organizatorom, wśród których znajdują się: MPI Poland Club, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl. Partnerem strategicznym wydarzenia jest natomiast Ministerstwo Sportu i Turystyki.
– Wspólna inicjatywa stowarzyszeń branżowych pokazuje, jak wielką stanowimy siłę, patronat Ministerstwa Turystki nadaje przedsięwzięciu wysoką rangę. Korzystając z doświadczeń wcześniejszych edycji, wprowadziliśmy kilka zmian organizacyjnych np. powstały komitety, z których każdy, prowadzony przez lidera, odpowiada za inny aspekt organizacji wydarzenia – wyjaśnił Krzysztof Michniewicz, prezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel.
Meetings Week Poland odbędzie się na terenie Centrum Biznesowym Stadionu Narodowego w Warszawie. Wydarzenie potrwa od 16 do 20 marca.
Więcej informacji: www.meetingsweek.pl
INFORMACJA PRASOWA