20-te urodziny warszawskiego Best Western Hotel Felix
W tym miesiącu, a dokładnie 16 września, Best Western Hotel Felix obchodził 20. rocznicę swojej działalności. Od 3 lat obiekt jest własnością sieci Best Western i wraz z przejęciem, został on gruntownie odrestaurowany i unowocześniony, dzięki czemu, z roku na rok może cieszyć się coraz większą popularnością wśród odwiedzających.
Best Western Hotel Felix to pierwszy obiekt tej sieci otwarty w Warszawie. O tym wyborze zdecydowało przede wszystkim położenie budynku na Pradze Południe, dzielnicy słynnej z dużej ilości wydarzeń kulturalnych i biznesowych. Dodatkowym atutem jest bliskie sąsiedztwo Stadionu Narodowego oraz lotniska.
- Best Western Hotel Felix jest dla nas szczególnym obiektem. Jego otwarcie w 2011 roku stanowiło początek obecności marki Best Western w Warszawie. Dzisiaj mamy już w naszym portfolio 4 hotele w województwie mazowieckim. Podstawą naszego sukcesu jest udana współpraca z zaufanymi partnerami, takimi jak Satoria Group - stwierdza Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.
W momencie gdy hotel dołączył do sieci Best Western przeszedł niesamowitą metamorfozę, która ujednoliciła standardy obiektu z innymi hotelami marki. Ponadto w Hotelu Best Western Felix stworzono profesjonalną strefę konferencyjną, dzięki której zwiększyła się grupa docelowa potencjalnych gości.
Wprowadzone zmiany z pewnością się opłaciły, ponieważ wzrost przychodów obiektu wzrósł o ponad 20% i rośnie nadal, podobnie jak liczba gości. W trakcie tych trzech lat od renowacji hotel odwiedziło ponad 200 tys. osób, z czego 32% stanowili goście z zagranicy.
- Ostatnio nasz obiekt był oficjalnym hotelem Pucharu Świata w Windsurfingu, który odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dzięki nawiązywaniu współpracy z różnymi partnerami zyskujemy nowych i zadowolonych klientów, dla których marka Best Western stanowi zapewnienie jakości i satysfakcji. W kolejnej dekadzie działalności chcemy dalej rozwijać naszą ofertę i rozszerzać grono naszych klientów, planujemy m.in. szerszą współpracę z biurami podróży– mówi Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Satoria Group SA, właściciel hotelu.
INFORMACJA PRASOWA