4 Sep, 2012
w Aktualności
"Złoty Standard" - społeczność hotelarzy i gości
"Złoty Standard" buduje internetową społeczność hotelarzy i gości. Już wkrótce raport na temat social media w praktyce menedżerów hotelarstwa...
Ogólnopolski program „Złoty Standard” zaangażował się w budowę internetowej społeczności hotelarzy i gości. Integracji obu grup służyć mają profile programu w kluczowych mediach społecznościowych, a także doradztwo i cykl szkoleń, które upowszechnią idee social media w grupie laureatów godła "Złoty Standard"
- Komunikacja marketingowa rynku usług w coraz większym stopniu korzysta z narzędzi związanych z Internetem i nowymi mediami - podkreśla Paweł Sikora, rzecznik programu "Złoty Standard". - Idea społeczności grup docelowych nie jest nowa, ale w naszej branży nadal niedoceniana - stąd pomysł na integrację naszych laureatów z bardzo liczną i niezwykle interaktywną grupą odbiorców ich usług.
Rozwijając społecznościowe relacje z hotelami, gośćmi i sympatykami marki, "Złoty Standard" podjął współpracę z agencją Social Media London Style (SMLS dołączył także do grona patronów merytorycznych programu). Pierwszym efektem współpracy programu z agencją będzie opublikowanie przekrojowego raportu na temat miejsca mediów społecznościowych w praktyce komunikacyjnej obiektów hotelarskich. Raport ukaże się jeszcze we wrześniu i będzie pierwszym tego typu opracowaniem dotyczącym branży turystyczno-hotelarskiej.
***
Znak jakości obsługi gości
Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gości „Złoty Standard” ma na celu podnoszenie jakości obsługi gości w polskich obiektach hotelowych. Certyfikowane obiekty są wyłaniane w toku szczegółowych i co ważne bezpłatnych audytów, obejmujących najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym: proces rejestracji i obsługi w ogóle, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej np. dla grup biznesowych, szkoleniowych czy integracyjnych.
Udział w programie biorą zarówno zainteresowane obiekty, jak i te zgłaszane lub rekomendowane do certyfikacji przez gości.
Pełną listę laureatów wraz z ich opisem, a także informacje dotyczące zgłoszeń do programu zawiera jego strona internetowa: www.zlotystandard.info
Ogólnopolski program „Złoty Standard” zaangażował się w budowę internetowej społeczności hotelarzy i gości. Integracji obu grup służyć mają profile programu w kluczowych mediach społecznościowych, a także doradztwo i cykl szkoleń, które upowszechnią idee social media w grupie laureatów godła "Złoty Standard"
- Komunikacja marketingowa rynku usług w coraz większym stopniu korzysta z narzędzi związanych z Internetem i nowymi mediami - podkreśla Paweł Sikora, rzecznik programu "Złoty Standard". - Idea społeczności grup docelowych nie jest nowa, ale w naszej branży nadal niedoceniana - stąd pomysł na integrację naszych laureatów z bardzo liczną i niezwykle interaktywną grupą odbiorców ich usług.
Rozwijając społecznościowe relacje z hotelami, gośćmi i sympatykami marki, "Złoty Standard" podjął współpracę z agencją Social Media London Style (SMLS dołączył także do grona patronów merytorycznych programu). Pierwszym efektem współpracy programu z agencją będzie opublikowanie przekrojowego raportu na temat miejsca mediów społecznościowych w praktyce komunikacyjnej obiektów hotelarskich. Raport ukaże się jeszcze we wrześniu i będzie pierwszym tego typu opracowaniem dotyczącym branży turystyczno-hotelarskiej.
***
Znak jakości obsługi gości
Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gości „Złoty Standard” ma na celu podnoszenie jakości obsługi gości w polskich obiektach hotelowych. Certyfikowane obiekty są wyłaniane w toku szczegółowych i co ważne bezpłatnych audytów, obejmujących najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym: proces rejestracji i obsługi w ogóle, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej np. dla grup biznesowych, szkoleniowych czy integracyjnych.
Udział w programie biorą zarówno zainteresowane obiekty, jak i te zgłaszane lub rekomendowane do certyfikacji przez gości.
Pełną listę laureatów wraz z ich opisem, a także informacje dotyczące zgłoszeń do programu zawiera jego strona internetowa: www.zlotystandard.info