24 Aug, 2016
w Aktualności
Starwood ogłasza drugi hotel Four Points by Sheraton w Polsce
Starwood Hotels & Resort Worldwide Inc. ogłosiła, iż nastąpiło porozumienie z Bristol sp. z o.o. w kwestii otwarcia hotelu marki Four Points by Sheraton Zakopane. Uruchomienie hotelu zaplanowane jest na pierwszy kwartał 2020 roku. Obiekt położony będzie w Zakopanem, pięknym obszarze wśród polskich Tatr idealnym do narciarstwa, spacerów czy wyjazdów weekendowych.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy z Bristol sp. z o.o. i ogłoszenia naszej drugiej inwestycji w Polsce zaraz po Four Points Mokotow" - powiedział Michael Wale, Prezes Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. "Four Points Zakopane będzie oferować gościom nowe hotelowe doświadczenie, którego podstawą jest stylowy komfort i serwis na dobrym poziomie i to wszystko w idealnym, górskim położeniu".
"Cieszymy się na wprowadzenie nowego życia do historycznego hotelu Bristol, prawdziwej perełki Zakopanego. Jesteśmy przekonani, że po niezbędnej rozbudowie i modernizacji budynku, zarówno hotel Bristol, jak i jego malownicze okolice wzdłuż górskiego potoku, staną się jednymi z atrakcyjniejszych części miasta. Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym projektem i nie możemy się już doczekać zaoferowania naszym gościom delektowania się niepowtarzalną atmosferą Zakopanego i odpoczynku w naturalnym otoczeniu Tatr" - powiedział Sławomir Janiszewski, prezes firmy Bristol sp. z o.o.
Obiekt Four Points w Zakopanem będzie usytuowany w historycznym budynku dawnego hotelu Bristol, który po wielu pracach renowacyjnych zostanie przekształcony w hotelowy resort. Nowa posiadłość będzie oferować 97 pokoi, restaurację i bar sygnowany markowym programem Best Brews™, centrum fitness, basen oraz blisko 300 mkw. powierzchni sal konferencyjnych. Goście będą mogli cieszyć się wszystkimi charakterystycznymi dla marki udogodnieniami, łącznie z łóżkiem Four Points by Sheraton, bezpłatną butelką wody, szybkim i bezpłatnym internetem we wszystkich miejscach publicznych, jak i oglądaniem światowej klasy imprez sportowych. Marka Four Points zapewnia podróżnym wszystko co najpotrzebniejsze jak ponadczasowy design, nieskomplikowany komfort i unikalne oraz przyjazne podejście do usług hotelarskich.
Intensywny rozwój marki Four Points jest odpowiedzią na rosnący popyt na nieskomplikowane usługi z zakresu hotelarstwa. Marka ta posiada obecnie 200 hoteli na całym świecie. Four Points by Sheraton Zakopane będzie drugim obiektem sieci Starwood w segmencie hoteli klasy średniej w naszym kraju, zaraz po obiekcie Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow, który uruchomiony zostanie w roku 2019.
"Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Starwood i widzimy w niej znaczące możliwości rozwoju naszych marek obejmujących obiekty klasy średniej" - mówi Murat Yilmaz, Starszy Dyrektor ds. Rozwoju na Europę Środkową i Turcję. "Wraz z jedną z najsilniejszych pozycji w portfolio sieci Starwood, Four Points by Sheraton oferuje atrakcyjne połączenie komfortu, stylu i przystępnej ceny, co czyni markę atrakcyjną dla właścicieli i deweloperów na całym świecie".
Obecnie sieć Starwood zarządza 6 obiektami w naszym kraju. Należą one do marek Luxury Collection, Sheraton oraz Westin
INFORMACJA PRASOWA
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy z Bristol sp. z o.o. i ogłoszenia naszej drugiej inwestycji w Polsce zaraz po Four Points Mokotow" - powiedział Michael Wale, Prezes Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. "Four Points Zakopane będzie oferować gościom nowe hotelowe doświadczenie, którego podstawą jest stylowy komfort i serwis na dobrym poziomie i to wszystko w idealnym, górskim położeniu".
"Cieszymy się na wprowadzenie nowego życia do historycznego hotelu Bristol, prawdziwej perełki Zakopanego. Jesteśmy przekonani, że po niezbędnej rozbudowie i modernizacji budynku, zarówno hotel Bristol, jak i jego malownicze okolice wzdłuż górskiego potoku, staną się jednymi z atrakcyjniejszych części miasta. Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym projektem i nie możemy się już doczekać zaoferowania naszym gościom delektowania się niepowtarzalną atmosferą Zakopanego i odpoczynku w naturalnym otoczeniu Tatr" - powiedział Sławomir Janiszewski, prezes firmy Bristol sp. z o.o.
Obiekt Four Points w Zakopanem będzie usytuowany w historycznym budynku dawnego hotelu Bristol, który po wielu pracach renowacyjnych zostanie przekształcony w hotelowy resort. Nowa posiadłość będzie oferować 97 pokoi, restaurację i bar sygnowany markowym programem Best Brews™, centrum fitness, basen oraz blisko 300 mkw. powierzchni sal konferencyjnych. Goście będą mogli cieszyć się wszystkimi charakterystycznymi dla marki udogodnieniami, łącznie z łóżkiem Four Points by Sheraton, bezpłatną butelką wody, szybkim i bezpłatnym internetem we wszystkich miejscach publicznych, jak i oglądaniem światowej klasy imprez sportowych. Marka Four Points zapewnia podróżnym wszystko co najpotrzebniejsze jak ponadczasowy design, nieskomplikowany komfort i unikalne oraz przyjazne podejście do usług hotelarskich.
Intensywny rozwój marki Four Points jest odpowiedzią na rosnący popyt na nieskomplikowane usługi z zakresu hotelarstwa. Marka ta posiada obecnie 200 hoteli na całym świecie. Four Points by Sheraton Zakopane będzie drugim obiektem sieci Starwood w segmencie hoteli klasy średniej w naszym kraju, zaraz po obiekcie Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow, który uruchomiony zostanie w roku 2019.
"Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Starwood i widzimy w niej znaczące możliwości rozwoju naszych marek obejmujących obiekty klasy średniej" - mówi Murat Yilmaz, Starszy Dyrektor ds. Rozwoju na Europę Środkową i Turcję. "Wraz z jedną z najsilniejszych pozycji w portfolio sieci Starwood, Four Points by Sheraton oferuje atrakcyjne połączenie komfortu, stylu i przystępnej ceny, co czyni markę atrakcyjną dla właścicieli i deweloperów na całym świecie".
Obecnie sieć Starwood zarządza 6 obiektami w naszym kraju. Należą one do marek Luxury Collection, Sheraton oraz Westin
INFORMACJA PRASOWA