Poland Meetings Destination - Orbis partnerem strategicznym

 Poland Meetings Destination - Orbis partnerem strategicznym

Grupa Hotelowa Orbis została Partnerem Strategicznym konferencji Poland Meetings Destination otwierającej Meetings Week Poland 2014. Trwające od 17 do 21 marca, na Stadionie Narodowym w Warszawie wydarzenie, na które składają się seminaria, prezentacje i dyskusje, jest poświęcone rozwojowi branży spotkań i turystyki przyjazdowej.

Projekt, Meetings Week Poland 2014 służy stworzeniu warunków dla rozwoju oraz promocji rynku przyjazdowej turystyki konferencyjnej i przemysłu spotkań w Polsce. Wydarzenie ma charakter otwarty, kierowane jest do wszystkich zainteresowanych środowisk oraz instytucji m.in. polityków, parlamentarzystów, samorządów, mediów i przedstawicieli branży MICE. Podstawowym celem działań, objętych projektem jest wspólne dążenie do jakościowego przyspieszenia rozwoju branży spotkań i turystyki przyjazdowej.

„Cieszymy się z nawiązanej współpracy przy organizacji konferencji Poland Meetings Destination. Chcemy być w centrum najważniejszych działań dla sektora MICE w Polsce. Rozwój tego środowiska jest dla nas bardzo istotny. Liczymy, że dzięki organizacji takich wydarzeń, przemysł spotkań otworzy się jeszcze szerzej na biznes związany z turystyką przyjazdową” mówi David Henry SVP Sales, Marketing, Distribution and Revenue Management w Orbis S.A.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal SaleBiznesowe.pl

INFORMACJA PRASOWA