25 Oct, 2013
w Aktualności
O marketingu miejsc na III Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Głównym tematem organizowanego już po raz trzeci przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego Kongresu, będą technologie informatyczne i ich wpływ na komunikację z otoczeniem. Do dyskusji o najnowszych trendach zaproszeni zostali najlepsi specjaliści. Konferencja rusza 21 listopada w Rzeszowie.
Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe w budowaniu przewagi nad konkurentami? Gdzie szukać inspiracji ? Czy i innowacja zawsze oznacza skuteczność ? To zaledwie kilka kwestii, o których dyskutować będą uczestnicy nadchodzącego spotkania.
Podobnie jak w poprzednich edycjach w spotkaniu udział wezmą znakomici eksperci i praktycy firm i agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. Debatę poprowadzi łącznie kilkunastu prelegentów w tym m.in. prof. dr hab. Małgorzata Duszkowska-Piasecka i prof. dr hab. Katarzyna Duczkowska-Małysz, Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki, Sportu i Współpracy Międzynarodowej, Bohdan Pawłowicz, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia Ker Komisji Etyki Reklamy.
O tajnikach komunikacji w praktyce opowiedzą natomiast m.in. :Paweł Trochmiuk, Prezes Zarządu, Partner of Promotion, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Łukasz Wilczyński, Dyrektor Zarządzający, Planet PR, Michał Kamiński, Menadżer ds. badań ilościowych, KB Pretendent, Wiktor W. Kammer, Szef Grupy Red Star Media, Agencja Filmowa CBC Film Productions.
Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o.
Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Rejestracji można dokonać do 12 listopada na stronie www.podkarpackie.org.pl . O uczestnictwie decyduje kolejnośc zgłoszeń.
Patronem medialnym jest serwis SaleBiznesowe.pl
INFORMACJA PRASOWA
Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe w budowaniu przewagi nad konkurentami? Gdzie szukać inspiracji ? Czy i innowacja zawsze oznacza skuteczność ? To zaledwie kilka kwestii, o których dyskutować będą uczestnicy nadchodzącego spotkania.
Podobnie jak w poprzednich edycjach w spotkaniu udział wezmą znakomici eksperci i praktycy firm i agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. Debatę poprowadzi łącznie kilkunastu prelegentów w tym m.in. prof. dr hab. Małgorzata Duszkowska-Piasecka i prof. dr hab. Katarzyna Duczkowska-Małysz, Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki, Sportu i Współpracy Międzynarodowej, Bohdan Pawłowicz, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia Ker Komisji Etyki Reklamy.
O tajnikach komunikacji w praktyce opowiedzą natomiast m.in. :Paweł Trochmiuk, Prezes Zarządu, Partner of Promotion, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Łukasz Wilczyński, Dyrektor Zarządzający, Planet PR, Michał Kamiński, Menadżer ds. badań ilościowych, KB Pretendent, Wiktor W. Kammer, Szef Grupy Red Star Media, Agencja Filmowa CBC Film Productions.
Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o.
Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Rejestracji można dokonać do 12 listopada na stronie www.podkarpackie.org.pl . O uczestnictwie decyduje kolejnośc zgłoszeń.
Patronem medialnym jest serwis SaleBiznesowe.pl
INFORMACJA PRASOWA