Najlepiej oceniane hotele w Polsce i Europie w 2010 roku
hotel.info przyznaje wyróżnienia; na szczycie również hotele prowadzone przez właścicieli.
Norymberga, 20 września 2010 r. - Hotele, które wywarły szczególne dobre wrażenie na gościach dokonujących rezerwacji za pośrednictwem hotel.info, doczekały się właściwego uhonorowania. hotel.info (http://www.hotel.info), bezpłatny internetowy serwis rezerwacji obejmujący ponad 210 000 hoteli na całym świecie, wyróżnił hotele za ponadprzeciętną jakość usług tytułem "Top Rated Hotel 2010".
W rankingu były brane pod uwagę wyłącznie hotele, których średnia ocena gości wyniosła przynajmniej 7,5 (maksymalna ocena 10,0).
Tytuł został przyznawany za dobre oceny gości niezależnie od liczby gwiazdek i kategorii hotelu.
Timo Vavrinec, rzecznik prasowy hotel.info, podkreśla znaczenie tytułu: "To właśnie oceny gości oraz położenie hotelu odgrywają kluczową rolę. Bardzo często kryterium decydującym o wyborze hotelu są właśnie oceny gości, a nie liczba gwiazdek. Hotele wykorzystują oceny swych gości jako okazję do ulepszeń, widząc jednocześnie, jakie usługi są szczególnie cenione. Przyznany tytuł umożliwia hotelom pochwalenie się swoją renomą na szerszą skalę. Przede wszystkim mniejsze hotele oraz hotele prowadzone przez swych właścicieli mogą wyróżnić się wysoką jakością swoich usług i przyciągnąć dzięki temu nowych gości".
Poniżej lista Top10 hoteli w Polsce, wszystkich kategorii:
1. *****Hotel Podewils - Gdańsk
2. ****Hotel Gdańsk
3. *****InterContinental Warszawa
4. ****Grand Hotel Rzeszów
5. ****Hotel Swing - Kraków
6. *****The Granary La Suite Hotel Wrocław City Center
7. *****Mamaison Hotel Le Regina - Warszawa
8. ***Hotel Blues - Poznań
9. *****Hyatt Regency Warsaw - Warszawa
10. *****Hotel Rialto - Warszawa
Źródło: Serwis Informacji Turystycznych PAP