5 Nov, 2013
w Aktualności
Lider eTurystyki – prestiżowe wyróżnienie w branży hotelarskiej
Program Certyfikacji Lider eTurystyki powstał celem wyróżnienia najlepszych usługodawców w branży. Projekt dotyczy m.in. obiektów hotelowych, biur podróży i agencji turystycznych.
Lider eTurystyki polega na weryfikacji aktywności obiektów hotelowych, biur podróży i agencji turystycznych w nowoczesnych kanałach komunikacji. Przedstawiciele turystyki i hotelarstwa, którzy zdecydują się przystąpić do projektu przechodzą szczegółowy audyt według czterech kategorii: jakość obsługi klienta w kanale online, wiarygodność stron www, zgodność działalności w internecie z przepisami prawa, profesjonalizm marketingu online.
Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy – to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych.– mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.
Misją programu jest wyłonienie tych usługodawców, dla których dobra relacja z klientem online jest szczególnie ważna. Ponadto podczas weryfikacji zwraca się uwagę na podnoszenie jakości usług oraz komfort w procesie rezerwacji usług przez internet, gwarancję bezpieczeństwa i wiarygodność w sieci.
Laureaci Programu otrzymują godło, certyfikat oraz prawo do posługiwania się tytułem Lidera eTurystyki. Organizator projektu zapewnia wszystkim uhonorowanym dodatkową promocję w internecie.
Patronem medialnym projektu jest serwis SaleBiznesowe.pl
Szczegóły dotyczące programu dostępne na stronie www.LIDEReTURYSTYKI.pl.
INFORMACJA PRASOWA
Lider eTurystyki polega na weryfikacji aktywności obiektów hotelowych, biur podróży i agencji turystycznych w nowoczesnych kanałach komunikacji. Przedstawiciele turystyki i hotelarstwa, którzy zdecydują się przystąpić do projektu przechodzą szczegółowy audyt według czterech kategorii: jakość obsługi klienta w kanale online, wiarygodność stron www, zgodność działalności w internecie z przepisami prawa, profesjonalizm marketingu online.
Dla hoteli i biur podróży uczestnictwo w Programie to prestiż, wzmocnienie wizerunku i potwierdzenie nowoczesności i innowacyjności danej firmy – to również duża szansa na większą liczbę rezerwacji internetowych.– mówi Rafał Marek, dyrektor Programu Lider eTurystyki.
Misją programu jest wyłonienie tych usługodawców, dla których dobra relacja z klientem online jest szczególnie ważna. Ponadto podczas weryfikacji zwraca się uwagę na podnoszenie jakości usług oraz komfort w procesie rezerwacji usług przez internet, gwarancję bezpieczeństwa i wiarygodność w sieci.
Laureaci Programu otrzymują godło, certyfikat oraz prawo do posługiwania się tytułem Lidera eTurystyki. Organizator projektu zapewnia wszystkim uhonorowanym dodatkową promocję w internecie.
Patronem medialnym projektu jest serwis SaleBiznesowe.pl
Szczegóły dotyczące programu dostępne na stronie www.LIDEReTURYSTYKI.pl.
INFORMACJA PRASOWA