25 Jul, 2012
w Aktualności
"Gościnność, poświęcenie, wyobraźnia" - podsumowanie wizyty Jonkoping CVB w Gdańsku
W dn. 19-21 lipca br. w Gdańsku na zaproszenie Gdańsk Convention Bureau odbyła się wizyta studyjna dla Jonkoping Convention Bureau.
Spacer po murawie w PGE Arena, zwiedzanie Dworu Artusa czy unikalnych miejsc na konferencje, degustacja Machandla, rejs jachtem z Gdańska do Sopotu to tylko niektóre punkty bogatego programu wizyty studyjnej, zorganizowanej przez Gdańsk Convention Bureau i Partnerów.
Ciekawą atrakcją dla uczestników była gra miejska z użyciem social media (Twitter, Foursquare, Foodspotting i Instagram), którą zorganizowała firma Inspiros Consulting Group oraz Teja Tur. Elementami gry były zdjęcia robione w zwiedzanych obiektach, z których następnie stworzono krótką historyjkę, dostępną pod poniższym linkiem http://storify.com/GdanskRegionCVB/study-tour-and-city-game-in-gdansk-region Wizyty studyjne wymagają nie tylko zaangażowania samego Gdańsk Convention Bureau, ale także aktywnego uczestnictwa strategicznych partnerów GCB.
W wizytę zaangażowali się członkowie Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau: RadissonBlu Hotel, Hotel Scandic Gdańsk, Hotel Hilton Gdańsk, Hotel Admirał, Hotel Hanza, Hotel Gdańsk, Hotel Grand Sofitel Sopot, Premium Yachting, Muzeum Historyczne Miasta Gdańsk. Naszym wspólnym celem było przedstawienie możliwości konferencyjnych Gdańska i Regionu w nietypowy sposób. Goście zwiedzili Gdańsk także w świecie wirtualnym, poprzez różne social media, skosztowali polskiej kuchni, zrelaksowali się w pomorskich obiektach SPA, a na zakończenie poczuli wiatr we włosach żeglując na wodach Zatoki Gdańskiej.
Wizyta została zorganizowana w ramach porozumienia o współpracy pomiędzy Gdańsk Convention Bureau i Jonkoping Convention Bureau. Celem współpracy jest wymiana wiedzy i doświadczeń między miastami, określenie mocnych i słabych stron każdego z biur, podniesienie jakości podobnych wizyt oraz usprawnienie codziennej pracy. Goście z Jonkoping podsumowali wizytę w 3 słowach: "gościnność, poświęcenie, wyobraźnia". Rewizyta będzie miała miejsce już we wrześniu. Udział w niej wezmą 3 osoby z GCB.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wizyty: http://www.flickr.com/photos/gdanskregioncvb/sets/72157630727416140/
Ciekawą atrakcją dla uczestników była gra miejska z użyciem social media (Twitter, Foursquare, Foodspotting i Instagram), którą zorganizowała firma Inspiros Consulting Group oraz Teja Tur. Elementami gry były zdjęcia robione w zwiedzanych obiektach, z których następnie stworzono krótką historyjkę, dostępną pod poniższym linkiem http://storify.com/GdanskRegionCVB/study-tour-and-city-game-in-gdansk-region Wizyty studyjne wymagają nie tylko zaangażowania samego Gdańsk Convention Bureau, ale także aktywnego uczestnictwa strategicznych partnerów GCB.
W wizytę zaangażowali się członkowie Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau: RadissonBlu Hotel, Hotel Scandic Gdańsk, Hotel Hilton Gdańsk, Hotel Admirał, Hotel Hanza, Hotel Gdańsk, Hotel Grand Sofitel Sopot, Premium Yachting, Muzeum Historyczne Miasta Gdańsk. Naszym wspólnym celem było przedstawienie możliwości konferencyjnych Gdańska i Regionu w nietypowy sposób. Goście zwiedzili Gdańsk także w świecie wirtualnym, poprzez różne social media, skosztowali polskiej kuchni, zrelaksowali się w pomorskich obiektach SPA, a na zakończenie poczuli wiatr we włosach żeglując na wodach Zatoki Gdańskiej.
Wizyta została zorganizowana w ramach porozumienia o współpracy pomiędzy Gdańsk Convention Bureau i Jonkoping Convention Bureau. Celem współpracy jest wymiana wiedzy i doświadczeń między miastami, określenie mocnych i słabych stron każdego z biur, podniesienie jakości podobnych wizyt oraz usprawnienie codziennej pracy. Goście z Jonkoping podsumowali wizytę w 3 słowach: "gościnność, poświęcenie, wyobraźnia". Rewizyta będzie miała miejsce już we wrześniu. Udział w niej wezmą 3 osoby z GCB.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wizyty: http://www.flickr.com/photos/gdanskregioncvb/sets/72157630727416140/