3 Dec, 2012
w Aktualności
GCB Press Release - Gdańsk nagrodzony za najlepszy PR na targach EIBTM 2012
Nagroda za najlepszy PR na EIBTM 2012 dla Gdańsk Convention Bureau
Akcja charytatywna połączona ze wspólnym malowaniem bombek oraz prezentacja innowacyjnych produktów i doświadczeń Gdańsk Convention Bureau otrzymały nagrodę za najbardziej efektywne wykorzystanie PR-u podczas zakończonych w czwartek targów turystyki biznesowej EIBTM w Barcelonie. Było kolorowo, brokatowo i świątecznie.
Podczas trwających trzy dni targów EIBTM goście odwiedzający stand Gdańsk Convention Bureau (GCB) i partnerów mogli wykonać własne świąteczne bombki - chętnych nie brakowało. Malowanie bombek było częścią akcji charytatywnej zorganizowanej z inicjatywy GCB i we współpracy z EIBTM. Każdy uczestnik targów mógł wesprzeć akcję przynosząc gadżety (GCB zakupiło kolorowe artykuły szkolne, EIBTM gry logiczne), które później zostały przekazane dzieciom z wybranego domu dziecka w Barcelonie. Aby zachęcić jak najwięcej osób do odwiedzenia stoiska Gdańska GCB wysłało m.in. oryginalne zaproszenia ze zdjęciem zespołu oraz wielokrotnie informowało o akcji w mediach społecznościowych - głównie Facebooku oraz Twitterze oraz stronie internetowej www.gdanskconvention.pl. W targach udział wzięło ponad 3 tysiące wystawców - tym bardziej cieszy, że to właśnie działania Gdańsk Convention Bureau zostały docenione i nagrodzone. "Jestem dumna i zaszczycona. Cieszę się, że wysiłki całego naszego zespołu są doceniane na arenie międzynarodowej, a Gdańsk Convention Bureau jest rozpoznawalne i może być przykładem dla innych biur" mówi Anna Górska, Prezes GOT/GCB.
Anna Górska razem z Milosem Milovanovich, Prezesem Serbia Convention Bureau, poprowadziła również spotkanie "CVBs Talk Best Practice and Innovation" poświęcone wymianie doświadczeń między poszczególnymi convention bureaux. Swoje pytania dotyczące relacji pomiędzy biurami, klientami oraz innymi przedstawicielami branży zadali m.in. przedstawicielki convention bureaux z Estonii, Wielkiej Brytanii oraz Tajlandii. Podczas targów odbyło się kilkanaście innych warsztatów, szkoleń i seminariów poświęconych branży przemysłu spotkań, nowym technologiom i wielu innym zagadnieniom, w których udział wzięło łącznie kilkaset osób.
Gdańsk Convention Bureau po raz czwarty był obecny na targach EIBTM w Barcelonie - jednym z największych i najważniejszych tego typu wydarzeń w branży spotkań. Podczas targów Gdańsk Convention Bureau promowało Gdańsk i Region, jako atrakcyjną destynację konferencyjną oraz nawiązywało ważne kontakty z przedstawicielami branży turystyki biznesowej.
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków.
Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej.
Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.
Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
INFORMACJA PRASOWA
Akcja charytatywna połączona ze wspólnym malowaniem bombek oraz prezentacja innowacyjnych produktów i doświadczeń Gdańsk Convention Bureau otrzymały nagrodę za najbardziej efektywne wykorzystanie PR-u podczas zakończonych w czwartek targów turystyki biznesowej EIBTM w Barcelonie. Było kolorowo, brokatowo i świątecznie.
Podczas trwających trzy dni targów EIBTM goście odwiedzający stand Gdańsk Convention Bureau (GCB) i partnerów mogli wykonać własne świąteczne bombki - chętnych nie brakowało. Malowanie bombek było częścią akcji charytatywnej zorganizowanej z inicjatywy GCB i we współpracy z EIBTM. Każdy uczestnik targów mógł wesprzeć akcję przynosząc gadżety (GCB zakupiło kolorowe artykuły szkolne, EIBTM gry logiczne), które później zostały przekazane dzieciom z wybranego domu dziecka w Barcelonie. Aby zachęcić jak najwięcej osób do odwiedzenia stoiska Gdańska GCB wysłało m.in. oryginalne zaproszenia ze zdjęciem zespołu oraz wielokrotnie informowało o akcji w mediach społecznościowych - głównie Facebooku oraz Twitterze oraz stronie internetowej www.gdanskconvention.pl. W targach udział wzięło ponad 3 tysiące wystawców - tym bardziej cieszy, że to właśnie działania Gdańsk Convention Bureau zostały docenione i nagrodzone. "Jestem dumna i zaszczycona. Cieszę się, że wysiłki całego naszego zespołu są doceniane na arenie międzynarodowej, a Gdańsk Convention Bureau jest rozpoznawalne i może być przykładem dla innych biur" mówi Anna Górska, Prezes GOT/GCB.
Anna Górska razem z Milosem Milovanovich, Prezesem Serbia Convention Bureau, poprowadziła również spotkanie "CVBs Talk Best Practice and Innovation" poświęcone wymianie doświadczeń między poszczególnymi convention bureaux. Swoje pytania dotyczące relacji pomiędzy biurami, klientami oraz innymi przedstawicielami branży zadali m.in. przedstawicielki convention bureaux z Estonii, Wielkiej Brytanii oraz Tajlandii. Podczas targów odbyło się kilkanaście innych warsztatów, szkoleń i seminariów poświęconych branży przemysłu spotkań, nowym technologiom i wielu innym zagadnieniom, w których udział wzięło łącznie kilkaset osób.
Gdańsk Convention Bureau po raz czwarty był obecny na targach EIBTM w Barcelonie - jednym z największych i najważniejszych tego typu wydarzeń w branży spotkań. Podczas targów Gdańsk Convention Bureau promowało Gdańsk i Region, jako atrakcyjną destynację konferencyjną oraz nawiązywało ważne kontakty z przedstawicielami branży turystyki biznesowej.
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków.
Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej.
Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.
Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
INFORMACJA PRASOWA