4 Dec, 2013
w Aktualności
Akcja pomocowa Grupy Rezidor na Filipinach
10 000 EUR to kwota jaką Rezidor Hotel Group, właściciel Radisson Blu Hotel Kraków, Wrocław, Szczecin, Gdańsk oraz dwóch hoteli w Warszawie i hotelu Park Inn by Radisson Kraków, przekazała na pomoc ofiar tajfunu Haiyan na Filipinach. Do stycznia 2014 do akcji pomocowej maja dołączyć wszystkie hotele tej marki na świecie.
-Blisko 1100 pracowników naszej sieci, na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki pochodzi z Filipin. Naszym gestem chcemy pokazać światu, jak bardzo ubolewamy z powodu tragedii rodzin ofiar tajfunu Haiyan. Poprzez wsparcie działalności Czerwonego Krzyża przekazujemy Filipińczykom wyczekiwaną przez nich pomoc – powiedział Wolfgang M. Neumann, Preesident & CEO Rezidor Hotel Group.
Kataklizm nawiedził środkową część Filipin, w piątek 8 listopada. Jeden z najbardziej niszczycielskich tajfunów w historii kraju, pochłonął tysiące ofiar i niemal doszczętnie zniszczył wyspy. Darowizna od Grupy Rezidor, to dopiero początek akcji pomocowej, która potrwa do stycznia przyszłego roku.
INFORMACJA PRASOWA
-Blisko 1100 pracowników naszej sieci, na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki pochodzi z Filipin. Naszym gestem chcemy pokazać światu, jak bardzo ubolewamy z powodu tragedii rodzin ofiar tajfunu Haiyan. Poprzez wsparcie działalności Czerwonego Krzyża przekazujemy Filipińczykom wyczekiwaną przez nich pomoc – powiedział Wolfgang M. Neumann, Preesident & CEO Rezidor Hotel Group.
Kataklizm nawiedził środkową część Filipin, w piątek 8 listopada. Jeden z najbardziej niszczycielskich tajfunów w historii kraju, pochłonął tysiące ofiar i niemal doszczętnie zniszczył wyspy. Darowizna od Grupy Rezidor, to dopiero początek akcji pomocowej, która potrwa do stycznia przyszłego roku.
INFORMACJA PRASOWA